Kes meist poleks kirunud autodest umbes linnatänavaid tipptundidel. Mõttes leiame olukorrale ka süüdlase, kelle aadressil sajatusi lendu lasta. Kas sellest läheb liiklus paremaks, on kahtlane. Kuid hingerahuks ikka.
Kuressaare kesklinnas on raske leida tänavapinda juurde. Ometi suureneb autode arv päevadega. Abi saab vaid liikluskorralduse täiustamisest.
Linnavalitsus on töö ette võtnud. Radade mahamärkimine ristmikel on kindlasti üks võimalus paremat tulemust saada. Suuresti ongi takistajaks just need juhid, kes ootavad kahe mõttelise rea vahelisel alal oma väljasõitu vasakule, piirates sellega paremale sõita soovijaid.
Paljudes liikluskitsikustes on süüdi hoolimatud liiklejad ise. Takistades teisi mistahes viisil, tekitame probleeme juurde. Enne linnavalitsuse kiruma hakkamist tuletame enda käitumist meelde. Kas või seda, kuidas parkimiskoha puudumisel lülitame peatumist keelava märgi all sisse ohutuled ja mõtleme, et võimegi sellisel viisil peatuda.
Arvaja koos vennaga käigu jala. Ja kus kohas ma hoian autot kui teen vasak põõret kas süles.Hoian ikka nats vasakule tee keskele ,et tagant tulijad saaksid paremalt mõõduda .Mitte ei peaks selja taga signaalitama.Pange voorid ja ongi asi Ants kes ja kuhu keerab ja millal. Mida kurat siin veel märkida. Talvel on tänavad meil kitsamad kui muidu siis pole ju mingit ruumi seal paremalt mõõduda.Triipe vedage pargis kui on nii kange isu siis saab vend koos arvajaga seal jalutada autovabalt nii kaua kui isu on.
Nõustun kahe esimese kommenteerijaga. Mõtlen juba mitmendat suve järjest, et miks pole liiklust kesklinnast mujale suunatud suveks…
kesklinn suveks autovabaks!
sa kata pea suu.
õige jutt!! kesklinn autovabaks!!!
Parema liikluse pooldajana ma ei saa aru paljudest linna liikluskorraldustest. Näiteks möödunud aastal suleti Hariduse tänav Rehe tn. ristmikust sissesõidu keelemärgiga ja liiklus suunati ainult Rehe tänavale.Kas sellega taheti SÜG i õpilaste ohutust tõsta kooli ja spordihoone vahel? Liikluse tavasuunad muudeti.Ainult osa kooliõpilasi kasutasid- kasutavad seda kõverat ülekäigurada kooli minekuks ja sealt koju. Päeval ja muul ajal nagu õhtust hommikuni, puhkepäevadel, kooli vaheaegadel ja suvisel vaheajal seal on vaikus. Oleks otstarbekas ainult kiiruse piirangu märgid olnud paigaldada nagu kesklinna piirangualal .Väga paljud linna tänavad on ainult ühest otsast sissesõidu keelumärkidega tähistatud. Teiselt poolt sisenedes ei keela keegi autoga, motikaga või jalgrattaga sisse sõita ja paljudel võimalustel tagasi pöörduda. Siis tekib ristmikel paremkäe eesõiguse reegel, sest Anna teed märki tavaliselt ei ole enne ristmikku. Seega aadakem kõik lahtiste silmadega olukorda linna liikluskorralduses.
Triin, miks pean suu pidama :-)