Toimetusse helistas tänulik saarlane, kes soovis jagada lehelugejatega positiivset juhtumit.
„Ostsin novembri lõpus lastepoest Mönus lapsekäru. Hiljuti juhtus aga käruga õnnetus, pärast mida olid rattad ligadi-logadi ja veel mõni viga,” rääkis Silja Mononen põhjusest, mis viis ta tagasi poodi.
„Kui ma poodi läksin, siis juhtus seal olema ka omanik, kes minu suureks üllatuseks ütles kohe, et pole mingi probleem käru korda teha,” imestas Mononen ning lisas, et sealsamas asus poeomanik käru parandama.
„Kruvis ja väänas neid rattaid ja lasi nurga taga meestel midagi keevitadagi,” kirjeldas Silja Mononen kiiret tegutsemist.
Mononeni hinnangul on sellised asjad võimalikud vaid Saaremaal. „See on müüt, et tarbijatega käitutakse alati halvasti,” ütles Mononen ning tänas südamest lastepoe kollektiivi.
Vat sellepärast ma elangi Saaremaal, et siin on säilinud veel inimlik ja hooliv suhtumine. Meenutage praamilt leitud raha, mis jõudis mandril elava omanikuni. Kui ikka Tallinnas oleks 6000.-krooni nt. trammis maha kukkunud, oleks see sekundiga läinud.
Tuju läheb heaks, kui häid uudiseid loed. Peaksime kõik rohkem positiivsetest asjadest valjult rääkima, maailm oleks kohe parem. Viriseme ikka valjult, kiidame mõttes!